مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-10ورزشي

انتثاد تیمدار یاسوجی از عملکرد افشاریان و ماجرای لیست سیاه آقای رییس


مدیرعامل تیم فوتبال استقلال نوین یاسوج می گوید با کمترین اعتراضی که داشتیم در لیست رد تماس رییس هیئت فوتبال استان قرار گرفتیم و مغضوب آقای افشاریان شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ عملکرد هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین زیر مجموعه های آن از جمله هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد موجب انتقاد و گلایه های زیادی از سوی برخی تیمداران و اهالی فوتبال شده است.

در یکی از تازه ترین انتقادات و گلایه ها یکی از تیمداران که می بایست تیم او در مهرماه امسال در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشته باشد لب به اعتراض و انتقاد گشود.

عباس پزشک پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وضعیتی که برای تنها زمین چمن مورد استفاده شهر یاسوج یعنی استادیوم تختی جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور پیش آمده اظهار کرد: قبل از اینکه به وضعیت چمن ورزشگاه تختی یاسوج بپردازیم باید به ورزشگاه 15 هزار نفری اشاره کنیم که وقتی آن را در اختیار هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد قرار دادند این زمین چمن را نابود کردند.

پزشک پور می گوید: چنان وضعیتی برای آن ورزشگاه پیش آوردند که مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از کابل های آن به سرقت رفت و همچنین به مدت 60 روز آن را آبیاری نکردند تا زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج کاملاً از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتثاد تیمدار یاسوجی از عملکرد افشاریان و ماجرای لیست سیاه آقای رییس

انتثاد تیمدار یاسوجی از عملکرد افشاریان و ماجرای لیست سیاه آقای رییس