مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10حوادث

پاتک پلیس به 24 سارق منزل در تهران/ انهدام 8 باند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 24 سارق که با فعالیت در هشت باند جداگانه اقدام به سرقت از منازل پایتخت نشینان کرده بودند، خبرداد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 24 سارق که با فعالیت در هشت باند جداگانه اقدام به سرقت از منازل پایتخت نشینان کرده بودند، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه دستگیری سارقان منازل که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: درپی وقوع چندین مورد سرقت از منازل مردم در نقاط مختلف تهران، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، رسیدگی به این پرونده ها را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان رسیدگی به این پرونده ها به سرنخ هایی از سارقان دست پیدا کردند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات کارآگاهان ادامه پیدا کرد و آنان متوجه شدند که این افراد در پوشش چندین باند و در نقاط مختلف شهر تهران اقدام به سرقت از منازل کرده اند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات دستگیری سارقان، گفـت: کارآگاهان که اقدام به شناسایی هویت 24 سارق منزل در نقاط مختلف شهر تهران کرده بودند، پس ازاخذ مجوز قضایی، در عملیات های جداگانه که طی چندین روز انجام شد، این افراد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک پلیس به 24 سارق منزل در تهران/ انهدام 8 باند

پاتک پلیس به 24 سارق منزل در تهران/ انهدام 8 باند