مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-19فناوري

ارتقاء 28 سایت همراه اول در روستاهای خراسان شمالی به شبکه 4G


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف روستایی استان و با هدف بهینه سازی و توسعه شبکه موبایل، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: در راستای ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف روستایی استان و با هدف بهینه سازی و توسعه شبکه موبایل، طی یک ماه گذشته عملیات ارتقاء اینترنت پرسرعت در 28 سایت جدید همراه اول در خراسان شمالی، اجرا شد.

رسول علی اصغرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق روستایی و همچنین ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان از 22 مرداد تا 22 شهریور توسعه ارتباطات همراه در استان با نصب و راه اندازی سایت 4G همراه اول، سرعت اینترنت همراه در 28 روستای خراسان شمالی ارتقاء یافت.

وی، این سایت های روستایی را شامل هشت سایت در شهرستان مانه و سملقان، شش سایت در شهرستان مرزی راز و جرگلان، چهار سایت در مناطق روستایی اسفراین، چهار سایت در روستاهای تابعه بجنورد، سه مورد در شهرستان شیروان و همچنین دو سایت در جاجرم و یک سایت روستایی در فاروج دانست.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً در هر روز یک مورد عملیات ارتقاء سایت موبایل روستایی با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکاران مخابرات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 28 سایت همراه اول در روستاهای خراسان شمالی به شبکه 4G

ارتقاء 28 سایت همراه اول در روستاهای خراسان شمالی به شبکه 4G