مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-09بين الملل

سازمان سیا با انتشار ویدیویی، برای جذب مقامات روس تلاش کرد


سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، که در تلاش است تا تعداد بیشتری از روس ها را به عنوان جاسوس به خدمت بگیرد، ویدیویی را منتشر کرده که مقامات مسکو را هدف قرار داده و از آنها خواسته است تا «حقیقت» را در مورد سیستمی که به گفته آن «مملو از افراد چاپلوس و متملق» است، - سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، که در تلاش است تا تعداد بیشتری از روس ها را به عنوان جاسوس به خدمت بگیرد، ویدیویی را منتشر کرده که مقامات مسکو را هدف قرار داده و از آنها خواسته است تا حقیقت را در مورد سیستمی که به گفته آن مملو از افراد چاپلوس و متملق است، بیان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ویلیام برنز، رییس سیا در ماه ژوییه گفت که نارضایتی برخی از روس ها بر سر جنگ در اوکراین، فرصتی بی سابقه برای استخدام جاسوسان ایجاد می کند و سیا اجازه نمی دهد که این فرصت از دست برود.

حال این نهاد اطلاعاتی امنیتی آمریکا ویدیویی را به زبان روسی تحت عنوان چرا من با سیا تماس گرفتم – به خاطر خودم در رسانه های اجتماعی منتشر کرده که ظاهرا یک مقام روس را حین قدم زدن در میانه برف ها، در جایی که به نظر می رسد یکی از شهرهای روسیه باشد، نشان می دهد.

در ادامه صدایی به زبان روسی به گوش می رسد که می گوید: من به همه اصرار کردم که تحریف حقیقت در گزارش ها بی وجدانی است، اما کسانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سیا با انتشار ویدیویی، برای جذب مقامات روس تلاش کرد

سازمان سیا با انتشار ویدیویی، برای جذب مقامات روس تلاش کرد