مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-09اقتصادي

با تعلیق کارت های بازرگانی، صادرکننده را جریمه می کنیم


عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با تعلیق کارت بازرگانی داریم صادرکننده را جریمه و کشور را از افراد فعال و کارکن محروم می کنیم.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با تعلیق کارت بازرگانی داریم صادرکننده را جریمه و کشور را از افراد فعال و کارکن محروم می کنیم.

آرش علوی صبح امروز 18 شهریورماه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به مصوبه وزارت صمت و بانک مرکزی درباره تعلیق کارت های بازرگانی صادرکنندگان دارای تعهد ارزی کمتر از 60 درصد اظهار کرد: مشکل اصلی که در بحث کارت های بازرگانی و تعهد ارزی داریم، قیمت ارز است و تعهدات ایفا نشده و عصاره مشکلات این حوزه به علت نرخ ارز است.

وی افزود: اگر صادرکنندگان نمی توانند ارزی را برگردانند، به این دلیل است و باید برای نرخ چاره شاندیی شود و در غیر این صورت سال آینده هم همین مشکلات وجود خواهد داشت.

علوی بیان کرد: در صورتی که مصوبه وزارت صمت و بانک مرکزی درباره تعلیق کارت های بازرگانی صادرکنندگان دارای تعهد ارزی کمتر از 60 درصد بخواهد عملی شود، بیش از 50 درصد کارت های بازرگانی استان کرمان باید تعلیق شود و اگر در این زمینه فکر اساسی نشود، مشکل جدی پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تعلیق کارت های بازرگانی، صادرکننده را جریمه می کنیم

با تعلیق کارت های بازرگانی، صادرکننده را جریمه می کنیم