مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-26اجتماعي

هدایت فاضلاب شهرک صنعتی به زنجانرود علت انتشار بوی بد در غرب شهر


معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: هدایت غیر اصولی بخشی از فاضلاب های شهرک صنعتی در غرب زنجان به سمت زنجانرود از دلایل انتشار بوی بد در این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم باقری روز شنبه گفت: طی روزهای گذشته تماس هایی از سوی شهروندان محترم شهر زنجان با این اداره کل صورت گرفته و از انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر زنجان گلایه داشتند که با دستور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، بررسی و پایش صنایع مستعد انتشار آلودگی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی صنایع، پایش شبانه روزی فعالیت واحدهای صنعتی به صورت منظم با حضور مدیران و کارشناسان صورت می گیرد، ادامه داد: در این راستا تمامی صنایع که احتمال ایجاد آلودگی از انتشار بوی نامطبوع حاصل از فعالیت آنها وجود داشت به صورت مداو م توسط کارشناسان محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه در طی یک ماه گذشته ساکنان شرق زنجان از انتشار بوی نامطبوع یکی از صنایع فعال در حوزه تولید مواد لبنی گلایه داشتند که قبل از اعلام شکایت شهروندان رسیدگی به موضوع از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در دستور کار قرار گرفته و مدیران و کارشناسان محیط زیست استان از این مجموعه صنعتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت فاضلاب شهرک صنعتی به زنجانرود علت انتشار بوی بد در غرب شهر

هدایت فاضلاب شهرک صنعتی به زنجانرود علت انتشار بوی بد در غرب شهر