مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:112023-08-24اجتماعي

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان درخصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین، اظهار داشت: اکنون 76 موکب در داخل (مسیرهای منتهی به مرز تمرچین) و خارج از کشور (از مرز تمرچین تا عتبات عالیات) آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند.

وی همچنین از تدارک پخت و توزیع روزانه تا 100 هزار پرس غذا توسط موکب های مردمی در مسیر تردد زائران خبر داده و خاطرنشان کرد: پارکینگ رایگان برای 50 هزار خوردو با امکانات لازم در ورودی شهر پیرانشهر، پادگان جلدیان ارتش و پایانه مرزی تمرچین پیش بینی شده و در اختیار زائران قرار دارد.

  استاندار آذربایجان غربی به فعال شدن 38 گیت ورود و خروج برای توقف حداقلی در مرز تمرچین نیز اشاره کرده و افزود: تدابیر لازم برای تسهیل در تردد زائران از مرز تمرچین تا الحسینیه بغداد و شهر نجف اشرف تدارک دیده شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با مسئولان اقلیم کردستان عراق برای تردد زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: تمهیدات حداکثری از جمله اختصاص خودروهای عمومی برای جابجایی زائران از تمرچین به سمت عتبات عالیات پیش بینی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با همت مردم و مسئولان ملی و استانی، شاهد بازگشایی مرز تمرچین در سال گذشته برای تردد زائران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است

ظرفیت اسکان روزانه 40 هزار زائر اربعین در تمرچین فراهم است