مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:062023-09-20پزشكي

دومین علت مرگ و میر در دنیا مشخص شد


در یک دهه گذشته بیماری های قلبی عروقی به عنوان مهم ترین علت مرگ و میر در دنیا مطرح و به عنوان اپیدمی جهانی شناخته شده است.

- یک متخصص نورولوژی، از سکته مغزی به عنوان دومین علت مرگ و میر در دنیا نام برد.

  دوره آموزشی آشنایی با تازه های مدیریت درمان سکته های حاد مغزی و قلبی (کد 247 و کد 724) در بیمارستان شهید مدرس برگزار شد.

  این کارگاه یک روزه با هدف توانمندسازی پرستاران بیمارستان های تابعه دانشگاه در امر مراقبت از بیماران مبتلا به سکته حاد مغزی و قلبی اجرا شد.

  در این دوره آموزشی که 70 نفر از سوپروایزران، سرپرستاران اورژانس، پرستاران و رابطان برنامه های مربوطه بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه حضور داشتند، تازه های پیشگیری، درمان و فرایند پذیرش این بیماران آموزش داده شد.

  در ابتدای این کارگاه، وحید اسلامی متخصص قلب و عروق به بیان کلیاتی در خصوص بیماری سکته پرداخت و فرایند پذیرش این بیماران در بیمارستان های مجری این برنامه را تشریح کرد.

  وی گفت: در یک دهه گذشته بیماری های قلبی عروقی به عنوان مهم ترین علت مرگ و میر در دنیا مطرح و به عنوان اپیدمی جهانی شناخته شده است.

  اسلامی افزود: در سال های اخیر، به دنبال اقدامات پیشگیرانه از عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی و انجام مراقبت های درمانی وابسته، میزان برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین علت مرگ و میر در دنیا مشخص شد

دومین علت مرگ و میر در دنیا مشخص شد