مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-02حوادث

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه


جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مأمور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی و آن ها را مجروح کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حمیدرضا اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از سوی احدی از شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از محله های شهر دهدشت بلافاصله ماموران گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: حین نزدیک شدن مأموران به محل حادثه راکبان موتورسیکلت اعلامی که در خط مخالف خیابان در حرکت بودند به محض مشاهده ماموران با سلاح کلاشینکف به خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از ماموران را زخمی و فرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنها خوب است.

اکبری تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.

 وی بیان کرد: پس از این حادثه بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستورکار پلیس استان قرار گرفت تا این که عامل اصلی تیراندازی توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی،  پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد شب گذشته در یکی از محله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه