مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-26پزشكي

درمان بی خوابی سریع در 2 دقیقه


تا به حال شده است که نتوانید در اوج زمان خستگی بخواب فرو بروید و یا در تخت خواب خود، نتوانید به خواب فرو بروید ؟ - جی پلاس، تا به حال شده است که نتوانید در اوج زمان خستگی بخواب فرو بروید و یا در تخت خواب خود، نتوانید به خواب فرو بروید و تنها پوزیشن خود را تغییر می دهید یا دائما در حال چک کردن ساعت تلفن همراه خود هستید که ساعت چند است و هنوز به خواب نتوانسته اید فرو بروید و یا کارهای دیگری را ممکن است انجام دهید تا بتوانید بخوابید! برترین ها نوشت؛ این روش خوابیدن برای خلبانان آمریکایی در زمان جنگ دوم اتفاق افتاد چرا که آنها به علت استرس زیاد نمی توانستند به سرعت بخوابند.

در نهایت این راه کار بسیار تاثیر گذار بود و توانست به خلبانان کمک کند.

درمان بی خوابی سریع در 2 دقیقه و در دو مرحله در ادامه شما را با دو بخش این موضوع که عبارتند از آرامش از لحاظ جسمی و ذهنی، آشنا می کنیم، این روش در رهایی از اضطراب و خستگی تاثیرگذار است و به تمامی افراد با هر شرایط اجتماعی توصیه می شود.

بخش اول :آرامش جسمی می دانید که یکی از فاکتورهای اصلی و مهم برای به خواب رفتن سریع و درمان کم خوابی های شبانه داشتن جسمی آرام است، اما اگر جسم شما آرامش نداشته باشد چه باید بکنید؟ با روشی پیشنهادی به سرعت به این مهم خواهید رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بی خوابی سریع در 2 دقیقه

درمان بی خوابی سریع در 2 دقیقه