مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-10اجتماعي

تاکید بر مشق و روخوانیِ کتاب در مدارس سوئد


بسیاری از معلمان سوئدی با آغاز سال تحصیلی جدید از کودکان می خواهند که با محدود کردن زمان استفاده از تبلت، تحقیق آنلاین و تمرین مهارت کار با صفحه کلید رایانه، - بسیاری از معلمان سوئدی با آغاز سال تحصیلی جدید از کودکان می خواهند که با محدود کردن زمان استفاده از تبلت، تحقیق آنلاین و تمرین مهارت کار با صفحه کلید رایانه، کتاب های چاپی بیشتری را روخوانی کنند و با مداد و قلم روی دفترهای کاغذی مشق بنویسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، لوتا ادهولم ، وزیر آموزش و پرورش سوئد که 11 ماه پیش روی کار آمد، یکی از بزرگترین منتقدان غلبه همه جانبه فناوری است.

وی یک ماه پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد، تصمیم آژانس ملی آموزش برای اجباری کردن استفاده از دستگاه های دیجیتال در پیش دبستانی ها را لغو کند.

وزیر آموزش و پرورش سوئد همچنین به آسوشیتدپرس گفته است که قصد دارد به استفاده از یادگیری دیجیتال برای کودکان زیر 6 سال پایان دهد.

یک ارزیابی بین المللی از سطح توانایی روخوانی دانش آموزان کلاس چهارم نشان می دهد که با وجود بالاتر بودن نمراتِ کودکان سوئدی نسبت به میانگین نمرات در سایر دانش آموزان در اروپا، توانایی روخوانیِ کتاب در دانش آموزان سوئدی در سال 2021 میلادی نسبت به سال 2016 کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مشق و روخوانیِ کتاب در مدارس سوئد

تاکید بر مشق و روخوانیِ کتاب در مدارس سوئد