مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-25سياسي

دولت سیزدهم دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی داند


دعوت مجدد از رییس جمهور ایران برای پیوستن به بریکس، از نشانه های رویکرد نوین کشورهای قدرتمند غیرغربی به نقش حساس جمهوری اسلامی ایران در تغییر هندسه قدرت جهانی است.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: دعوت مجدد از رییس جمهور ایران برای پیوستن به بریکس، از نشانه های رویکرد نوین کشورهای قدرتمند غیرغربی به نقش حساس جمهوری اسلامی ایران در تغییر هندسه قدرت جهانی است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز 3 شهریور، گفت: قرآن در معرض استفاده همه ما است اما اینکه آیا ما از قرآن آن گونه که شایسته است و مامور به استفاده آن هستیم استفاده می کنیم یا خیر، مهم است.

وی اضافه کرد: خداوند متعال در ابتدای سوره بقره می فرماید ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین یعنی وقتی تقوا وجود داشت این هدایت الهی به معنای واقعی کلمه در اختیار ما خواهد بود، برای آن که کلام الهی را خوب بفهمیم و درست به آن عمل کنیم باید تقوای الهی را پیشه کنیم.

وی عنوان کرد: خداوند متعال راه های زیادی را برای بازگشت انسان از گناه گذاشته است که یکی از وسیع ترین این ها، باب الحسین(ع) است.

خطیب جمعه قم گفت: این باب الحسین چندین ویژگی دارد، اول اینکه وسیع ترین درها است، دوم اینکه پرنفوذترین و سوم قدرتمندترین درها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی داند

دولت سیزدهم دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی داند