مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-30سياسي

دومین پیشخوان کتابخانه ای در خوزستان افتتاح شد


همزمان با هفته دولت، دومین پیشخوان کتابخانه ای خوزستان در شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح دومین پیشخوان کتابخانه ای در خوزستان اظهار کرد: این پیشخوان از اعتبارات عمرانی اداره کل کتابخانه خوزستان در سال جاری برای ارائه خدمات مختلف فرهنگی به اهالی شهرک شهید اسدپور اندیکا طراحی، اجرا و بهره برداری شد.

عباس حسین زاده اضافه کرد: با توجه به هزینه بالای احداث ساختمان راه اندازی پیشخوان کتابخانه ای طرحی جدی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی است که برای مناطق محروم به ارائه خدمات متنوع فرهنگی می پردازد.

وی ادامه داد: این خدمات شامل بخش های مختلف مخزن کتابخانه عمومی، مخزن کتاب کودک، امکانات مطالعه محدود و خدمات سمعی و بصری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان بیان کرد: انتظار داریم شورای روستا و بخشدار و مردم در حفظ و نگهداری این سازه کمک کنند و به بهترین نحو از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی در این پیشخوان، گامی ارزنده ای برای نسل کتاب خوان این منطقه است، گفت: طراحی و تجهیز پیشخوان شهید اسدپور اندیکا حدود هفت میلیارد ریال هزینه در برداشت که بیش از یک هزار و 300 جلد کتاب در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پیشخوان کتابخانه ای در خوزستان افتتاح شد

دومین پیشخوان کتابخانه ای در خوزستان افتتاح شد