مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-03سياسي

راهپیمایان جاماندگان اربعین به توصیه های پلیس توجه کنند


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به تجربه ای که از راهپیمایی جاماندگان اربعین در سال های قبل داریم، از شهروندان خواهش می کنم به توصیه های پلیس توجه کنند زیرا باید برای سلامت زائران تدابیری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر امروز یکشنبه 12 شهریورماه در ستاد اربعین اظهار داشت: با توجه به تدابیری که ابلاغ شده و جلسات متعددی که تشکیل شده، تدابیر خاص برای تامین امنیت مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در مسیر گلزار شهدای دانشگاه آزاد شهر کرمان تا مرقد شاهزاده حسین شهر جوپار پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: با توجه به تجربه ای که از راهپیمایی جاماندگان اربعین در سال های قبل داریم، از شهروندان خواهش می کنم به توصیه های پلیس توجه کنند، زیرا باید برای سلامت زائران تدابیری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انظامی استان کرمان افزود: امیدوارم توصیه های پلیس توسط راهپیمایان رعایت شود و محدودیت های اعلام شده مورد توجه قرار گیرد.

سردار فرشید بر بازگشایی به موقع مسیر راهپیمایی برای رانندگان تاکید کرد و ابراز داشت: هر زمان مردم که از یک موکب عبور کردند، آن موکب جمع شود تا بازگشایی مسیر را در اسرع وقت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایان جاماندگان اربعین به توصیه های پلیس توجه کنند

راهپیمایان جاماندگان اربعین به توصیه های پلیس توجه کنند