مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-23سياسي

بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور در کارگروه تخصصی کمیسیون امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور در کارگروه تخصصی، گفت: هدف اصلی این لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور و تسهیل در استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است و در نهایت موجبات تقویت پیوند .

-  ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس در تشریح جلسه امروز (چهارشنبه 1 شهریور ) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور، گفت:دولت پیشتر این لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد و این لایحه جهت انجام تشریفات قانونی به کمیسون امنیت ملی ارجاع شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: دستگاه های مرتبط با این موضوع از جمله معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امورخارجه و سایر مسئولان ذی ربط در کمیسیون حضور پیداکره و در خصوص جزییات این لایحه توضیحاتی ارائه کردند.

عمویی تصریح کرد: هدف اصلی این لایحه تسهیل در استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج کشور برای توسعه و پیشرفت اقتصادی ایران است، در این چارچوب تکالیفی برای دستگاه های مختلف از جمله وزارت خارجه، بخش های اقتصادی، دانشگاهی و علمی درنظر گرفته شده که بر اساس آن بتوانیم شرایط تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور در کارگروه تخصصی کمیسیون امنیت ملی

بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج کشور در کارگروه تخصصی کمیسیون امنیت ملی