مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-08سياسي

ردادی: دانشگاهیان سال گذشته به جای هدایت جامعه از اغتشاشات پیروی کردند


معمولاً قشر روشنفکر جامعه به دلیل ظرفیت هایشان هدایت جوامع را عهده دار می شوند، اما در وقایع سال گذشته برعکس این امر اتفاق افتاد و روشنفکران و دانشگاهیان به دنبال فضاسازی های رسانه ای بیگانگان رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، یک سالی از بلوای سال 1401 می گذرد و ما همچنان با پس لرزه های آشوب خیابانی پاییز سال گذشته روبه رو هستیم.

رادیکالیسمی که به پشتیبانی هجمه سنگین رسانه ای وارد میدان شد چنین می نمود که به زودی و تا پایان سال، نظام جمهوری اسلامی سقوط کرده و کشور به دست مخالفان اش خواهد افتاد.

اما وقتی در صحنه عمل اغتشاشات با بن بست روبه رو شد و در ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی شکست خورد، توجیهات جالب توجهی از سمت و سوی ایدئولوگ های اغتشاشات ارائه شد تا بلکه امید را در دل این آشوبگران زنده نگه دارد.

یکی از اساتید جامعه شناس، پس از شکست اغتشاشات گفت: از شما (کسانی که در درگیری ها حاضر می شدند) می خواهم خودکشی نکنید، منتظر باشید تا یکی دو سال آینده اتفاقات مهمی در کشور خواهد افتاد.

یکی دیگر از شخصیت های دانشگاهی که از آشوب های سال گذشته دفاع جانانه ای می کرد و الفاظ و شعارهای رکیک دانشجویانِ آنارشیست را زیبایی شناسی انقلاب معرفی کرده بود برای توجیه شکستِ بلوای 1401 گفت: مردم ما دارند مبارزه با نظام را تمرین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردادی: دانشگاهیان سال گذشته به جای هدایت جامعه از اغتشاشات پیروی کردند

ردادی: دانشگاهیان سال گذشته به جای هدایت جامعه از اغتشاشات پیروی کردند