مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-18سياسي

وحیدی: رسانه های غربی به دنبال بایکوت کردن حماسه اربعین هستند


وزیر کشور با تاکید بر این که باید هرکاری که می توانیم برای انعکاس حماسه بزرگ اربعین در دنیا انجام دهیم، گفت: رسانه های غربی تلاش در بایکوت کردن این اتفاق نادر دارند.

- وزیر کشور با تاکید بر این که باید هرکاری که می توانیم برای انعکاس حماسه بزرگ اربعین در دنیا انجام دهیم، گفت: رسانه های غربی تلاش در بایکوت کردن این اتفاق نادر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین با قدردانی از دستگاه های مختلف در برگزاری راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: همه دستگاه ها، استانداران و شهرداری ها مجدانه پای کار آمدند و با تمام ظرفیت های خود در میدان بودند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در برپایی موکب ها، افزود: نظر دولت این است که هرچقدر ممکن است خود مردم فعالیت داشته باشند و دولت بستر این فعالیت را فراهم کند.

وحیدی با بیان این که از گزارش ها و پیشنهاداتی که در این جلسه ارائه شد، استفاده خواهیم کرد ، گفت: ما برگزاری جلسات هماهنگی اربعین 1403 را بلافاصله آغاز می کنیم.

سال گذشته قرار بر این بود که شهرک های مرزی زیارتی شکل بگیرد که امیدواریم بتوانیم آن را برای سال آینده عملیاتی کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در ایام اربعین بالای 85 درصد از حمل ونقل ها با استفاده از خودروی شخصی انجام شد، افزود: به همین دلیل توسعه پارکینگ ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: رسانه های غربی به دنبال بایکوت کردن حماسه اربعین هستند

وحیدی: رسانه های غربی به دنبال بایکوت کردن حماسه اربعین هستند