مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-30اقتصادي

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه آبرسانی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی بابایی در مصاحبه ای در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه پارسال طرح آبرسانی به 18 روستا در شهداد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسدارن پیگیری و انجام شد، - فرماندار کرمان با اشاره به مشکل نشت آب از برخی لوله های قدیمی شهر کرمان گفت: 30 میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبرسانی این شهر هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی بابایی در مصاحبه ای در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه پارسال طرح آبرسانی به 18 روستا در شهداد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسدارن پیگیری و انجام شد، افزود: تلاش برای تامین آب روستا های لنگر و سکنج در بخش ماهان و حفر چاه و انتقال آب در روستای هوتک نیز از جمله اقدامات حوزه آبرسانی در روستا های شهرستان کرمان است.

او با اشاره به اینکه سال قبل یکهزار و 600 میلیارد ریال پروژه در حوزه تامین آب روستا های شهرستان کرمان اجرا شده است، اعلام کرد: سال گذشته همچنین 460 میلیار دریال اعتبار برای تامین آب اضطراری شهر کرمان در نظر گرفته شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته دولت 177 پروژه به ارزش 3 و نیم همت در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: 27 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه آبرسانی کرمان

هزینه کرد 30 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه آبرسانی کرمان