مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-19سياسي

از پیشکسوتان البرزی دفاع مقدس تجلیل می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: همزمان با سراسر کشور، مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در البرز با نکوداشت پنج هزار پیشکسوت دفاع مقدس برگزار می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: همزمان با سراسر کشور، مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در البرز با نکوداشت پنج هزار پیشکسوت دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی روز سه شنبه 28 شهریور اظهار کرد: مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز همزمان با سراسر کشور و به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم روز چهارشنبه، 29 شهریور از ساعت 8:30 در کرج و سایر شهرستان های استان البرز برگزار می شود، گفت: مراسم محوری در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.

اسلامی توضیح داد: این مراسم با هدف تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و مقاومت، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، خانواده های معزز شهدا، بانوان ایثارگر دفاع مقدس و جهادگران ترویج و تبیین فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت با حضور حداکثری مردم و مسئولان کشوری و لشکری استان البرز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیشکسوتان البرزی دفاع مقدس تجلیل می شود

از پیشکسوتان البرزی دفاع مقدس تجلیل می شود