مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-24سياسي

جهت گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است


استاندار مازندران جهت گیری و عملکرد مدیران را در ذیل گفتمان دولت مردمی دانست و گفت: سند تحول دولت مبنای تحول خواهی و تحول پذیری است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران جهت گیری و عملکرد مدیران را در ذیل گفتمان دولت مردمی دانست و گفت: سند تحول دولت مبنای تحول خواهی و تحول پذیری است.

سیدمحمود حسینی پور امروز در نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو از نظر اخلاص، کار و تلاش محسوب می شوند، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود عمر کوتاه مدیریتی اثرگذاری بسیار مناسبی برای کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی فعالیت های دولت در استان بوده است، افزود: این ارزیابی ها زمینه ساز اصلاح و نقد عملکردها را به شکل صحیح به همراه دارد.

استاندار مازندران، انقلاب اسلامی ایران را برآمده از دل ملت و در یک کلام عصاره فضائل ملت ایران دانست و گفت: گفتمان انقلاب برآمده از اندیشه امامین انقلاب، گفتمان عدالت و خدمت بوده و دولت مردمی خودش را وامدار گفتمان عدالت و خدمت در انقلاب اسلامی می داند.

این مسئول با اظهار اینکه در استان مازندران گفتمان عدالت و خدمت را برای مدیران ریل گذاری کردیم، خاطرنشان کرد: اما چه مقدار توانستیم در این مسیر موفق عمل کنیم نیاز به کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است

جهت گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است