مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 13 طرح صنعتی و زیست محیطی در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در هفته دولت امسال 13 طرح صنعتی و زیست محیطی با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید گلشنی منفرد عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های صنعتی هفته دولت در شهرستان ابهر، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 13 طرح صنعتی، تولیدی و زیست محیطی در استان زنجان به بهره برداری می رسد که زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم خواهد کرد وی از افتتاح صنایع فولادی ابهر با حجم سرمایه گذاری 3 هزار و 183 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با افتتاح این واحد 244 نفر مشغول به کار می شود و تکمیل زنجیره های فولاد یکی از برنامه های استان در بخش صنایع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: یک واحد صنایع فولادی دیگر با حجم سرمایه گذاری 740 میلیارد تومان و اشتغال 102 نفر و یک مجمتع صنعتی با حجم سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان و 150 نفر اشتغال نیز از جمله طرح های قابل افتتاح این هفته است.

وی ابراز کرد: افتتاح صنایع نساجی با حجم سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان و 75 نفر اشتغال و نخ ظریف با 200 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری و 244 نفر اشتغال و لیان بافت با 33 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری و 30 نفر اشتغال از طرح های مهم حوزه صنایع نساجی هستند که زنجان در این بخش نیز حرف هایی برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 13 طرح صنعتی و زیست محیطی در زنجان

بهره برداری از 13 طرح صنعتی و زیست محیطی در زنجان