مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25اقتصادي

68 پروژه طی هفته دولت در پردیس کلنگ زنی و بهره برداری می شود


68 طرح عمرانی طی هفته دولت در پردیس کلنگ زنی و بهره برداری می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن قضاتلو در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس از افتتاح و بهره برداری 68 پروژه طی این هفته در شهرستان برای ارتقا خدمت رسانی به مردم خبر داد و اظهار داشت: شهرستان پردیس را یکی از شهرستان های استان است که بیشترین پروژه عمرانی را در هفته دولت امسال کلنگ زنی و بهره برداری می کند.

وی گفت: اعتبار این پروژه ها بیش از 10 هزار میلیارد تومان بوده و مهمترین طرح عمرانی آن واگذاری 10 هزار و 891 واحد مسکن مهر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار پردیس مسکن مهر پردیس را بخشی از تعهدات دولت های پیشین دانست و افزود: انباشت کارهای عمرانی پروژه از دولت های پیشین منجر به تأخیر تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان شده و هنوز بخشی از این واحدها تحویل نشده است.

قضاتلو با اشاره به اینکه یک هزار میلیارد تومان پروژه دیگر توسط شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها آماده بهره برداری و کلنگ زنی است افزود: افتتاح درمانگاه شبانه روزی در فاز 11 شهر پردیس، تالار بزرگ شهر پردیس، ایستگاه آتش نشانی در فاز 9، آسفالت معابر شهری، طرح های فرهنگی و ورزشی در بومهن و روکش آسفالت جاده قدیم جاجرود بخشی از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 پروژه طی هفته دولت در پردیس کلنگ زنی و بهره برداری می شود

68 پروژه طی هفته دولت در پردیس کلنگ زنی و بهره برداری می شود