مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-30بين الملل

اینجا «اسراییل» است؛ «خانه عنکبوت»


از آغاز بحران داخلی رژیم موقت اسراییل، بیش از شش ماه گذشت و اشغالگران، تحقق نظریه الهی «خانه عنکبوت» را نزدیک تر از قبل می بینند؛ جایی که تحلیلگران معتقدند سرنوشت تل آویو از همان ابتدا با درگیری و نابودی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از گذشت سی و چهار هفته از اعتراضات سراسری در فلسطین اشغالی و تظاهرات علیه طرح های جنجالی بنیامین نتانیاهو کابوس های امنیتی تل آویو شدیدتر شده است.

پس از ماه ها کشمکش داخلی، محافل سیاسی و رسانه ای رژیم صهیونیستی از درون ارتش اشغالگر گرفته تا تحریریه های خبری، یک نظریه مهم را یادآوری می کنند و آن هم خانه عنکبوت است.

  سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در جشن آزادسازی جنوب این کشور از دست دشمن صهیونیستی در 25 می 2000، رژیم اشغالگر را بر اساس ادبیاتی قرآنی، ضعیف تر از حانه عنکبوت توصیف کرده بود.

 این توصیف از آن زمان تا به امروز در حافظه صهیونیست ها حک شده و رسانه های عبری در سایه نگرانی های امنیتی خود از تداوم شکاف های داخلی، دوباره آن را یادآور شده اند.

در این گزارش ضمن اشاره به مهم ترین و جدیدترین قرائت های صهیونیستی از ناامنی موجودیت تل آویو ذیل نظریه خانه عنکبوت، نتایج گفت وگوهای خبرنگار فارس با چند تن از تحلیلگران و ناظران تحولات منطقه را در این خصوص آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا «اسراییل» است؛ «خانه عنکبوت»

اینجا «اسراییل» است؛ «خانه عنکبوت»