مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-24سياسي

بهره برداری از 157 پروژه شاخص در روستاهای مازندران


مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: هم زمان با هفته دولت 157 طرح شاخص اجرایی شده توسط دهیاران در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر احمدی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا از خدمات نظام و دولت گزارش داده شود و اقدامات اجرایی در موضوعات مختلف از جمله عمرانی به اطلاع مردم رسانده شود.

وی از بهره برداری 157 طرح در روستاهای مازندران با هزینه کرد 500 میلیارد تومان توسط دهیاران هم زمان با هفته دولت در روستاهای مازندران خبر داد و افزود: این میزان طرح توسط دهیاران اجرایی شده است و علاوه بر این طرح ها، پروژه های دستگاه های دولتی در روستاها اجرایی کردن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به اینکه عمده این طرح ها در بخش عمرانی و اقتصادی است، یادآورشد: عملیات اجرایی چند طرح نیز هم زمان با هفته دولت در روستاهای مازندران آغاز خواهد شد و بر اساس زمانبندی و توان مالی دهیاری ها اجرایی می گردد.

احمدی اجرا و بهره برداری طرح ها در روستاها توسط دهیاری ها را نقطه عطفی برای توانمندشدن دهیاران استان برشمرد و تصریح کرد: در دهه فجر و هفته دولت سال قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 157 پروژه شاخص در روستاهای مازندران

بهره برداری از 157 پروژه شاخص در روستاهای مازندران