مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-24اقتصادي

21 واحد مسکن و پروژه اشتغال در زنجان افتتاح می شود


سرپرست بهزیستی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی و 11 طرح اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش در استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی و 11 طرح اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش در استان زنجان خبر داد.

نعمت ملکی صبح امروز (2 شهریورماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 33 واحد مسکونی به مددجویان واجد شرایط در استان واگذار شده است، تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی 23 واحد در هفته بهزیستی به مددجویان تحویل داده شده است و همزمان با هفته دولت نیز 10 واحد مسکن مددجویی در شهرستان های زنجان، خدابنده، ابهر، ماهنشان و طارم با اولویت خانوارهای دارای عضو دو معلول و ایتام واگذار می شود.

این مسئول تسهیلات پرداختی به 11 طرح اشتغال را بیش از یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه ها در رشته های چرم دوزی، خیاطی، تهیه و تعمیر کابینت، خواروبارفروشی، لوازم یدکی، زنبورداری و پرورش ماکیان در شهرستان های زنجان، خدابنده، خرمدره، طارم و ابهر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پرداخت همزمان تسهیلات بانکی و مشوق های اشتغال در صورتی که موجب پایداری اشتغال مددجویان بهزیستی شود، بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال و با آماده سازی شغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 واحد مسکن و پروژه اشتغال در زنجان افتتاح می شود

21 واحد مسکن و پروژه اشتغال در زنجان افتتاح می شود