مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02سياسي

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی


شبکه قرآن و معارف سیما امسال برای نخستین بار در موکبی مستقل جلسات تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی برپا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه قرآن و معارف سیما امسال برای نخستین بار در موکبی مستقل جلسات تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی برپا کرده است.

مهدی عادلی از قاریان بین المللی کشورمان گفت: شبکه قرآن و معارف سیما در اربعین امسال برای نخستین بار موکب مستقلی دارد و قاریان ممتاز کشورمان و قراء بین المللی و همه عاشقان ساحت مقدس اباعبدالله (ع) حضور پیدا می کنند و هر شب محفل انس با قرآن برگزار می شود.

مقدمی از دیگر قاریان بین المللی کشورمان افزود: استقبال مردمی از برگزاری محفل قرآنی بسیار چشم گیر و خوب بوده و تاکنون سه محفل قرآنی به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است.

حجت الاسلام مقدسی، قاری برجسته کشور ادامه داد: سال به سال بر شکوه و عظمت مراسم اربعین اباعبدالله (ع) اضافه می شود و ما شاهد خیل عظیم عزاداران حسینی در کربلا هستیم.

در کنار برنامه های سوگواری اهل بیت (ع)، پرداختن به مراسم قرآنی خیلی مهم است که به لطف خدا امسال با تمهیدات و برنامه ریزی ها به این مهم پرداخته شده است و در موکب ها در کنار برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان (ع)، جلسات انس با قرآن هم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی

برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی