مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-09اقتصادي

تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار خراسان شمالی در آستانه بازگشایی مدارس


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان شمالی از تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار و ملزومات مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان شمالی از تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار و ملزومات مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

علی وفاخواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت ویژه بازگشایی مدارس به منظور نظارت بر عرضه لوازم التحریر و جلوگیری از سوء استفاده در افزایش قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان، همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با حضور بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کارشناسان تعزیرات حکومتی، آموزش پرورش و اتحادیه صنفی اجرا می شود.

وفاخواه ادامه داد: اجرای این طرح با حضور شش اکیپ در مرکز استان و هفت اکیپ در شهرستان های تابعه به منظور اعمال نظارت بر قیمت و توزیع کالاهایی چون کیف و کفش، لوازم التحریر، پوشاک و روپوش مدارس در سطح استان صورت می گیرد و براساس آن تمامی واحدهای صنفی و اقتصادی موظف به درج قیمت بر روی کالاهای عرضه شده خود هستند.

وی بیان کرد: صدور فاکتور برای مشتریان، اعمال درصدهای سود قانونی و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار خراسان شمالی در آستانه بازگشایی مدارس

تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار خراسان شمالی در آستانه بازگشایی مدارس