مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-13اجتماعي

کانون باید محل رشد و تربیت کودکان باشد؛ نه آموزشگاه


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری، یکی از اشتباهات کانون های پرورش فکری را حرکت به سمت فعالیت های آموزشگاهی دانست و تاکید کرد: کانون باید محل رشد و تربیت کودکان باشد؛ - ایسنا/گیلان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری، یکی از اشتباهات کانون های پرورش فکری را حرکت به سمت فعالیت های آموزشگاهی دانست و تاکید کرد: کانون باید محل رشد و تربیت کودکان باشد؛ نه آموزشگاه.

فرهاد فلاح امروز در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان گیلان، ضمن قدردانی از مربیان کانون پرورش فکری این استان جهت پیگیری فعالیت های فرهنگی حوزه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: قطعا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرمایه جدی آموزش و پرورش کشور هستند.

وی مربیان کانون استان گیلان را دارای بیشترین ایده و کمترین مطالبه دانست و افزود: پیامبر(ص) نخستین شخصیتی است که در حوزه تعلیم و تربیت نقش جدی ایفا کرده و بنیانگذار انسان سازی بوده است؛ البته انسان سازی کاری بسیار سخت و پیچیده است و مربیان و معلمان ما این سختی و پیچیدگی را درک می کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، آیین های اسلامی را خروجی نظام تعلیم و تربیت پیامبر(ص) دانست که 1400 سال پیش شکل آغاز شده و اکنون به ثمر نشسته است و عنوان کرد: رسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون باید محل رشد و تربیت کودکان باشد؛ نه آموزشگاه

کانون باید محل رشد و تربیت کودکان باشد؛ نه آموزشگاه