مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-12سياسي

برگزاری 13 رزمایش در لرستان/ 11 خانه احسان داریم


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: قالب کار بنیاد احسان در حوزه اجتماعی است که در سال گذشته 13 رزمایش برگزار کردیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: قالب کار بنیاد احسان در حوزه اجتماعی است که در سال گذشته 13 رزمایش برگزار کردیم.

مجید طائف بیست و یکم شهریورماه، در بازدید از خبرگزاری های ایکنا و ایسنا، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام سه بنیاد برکت، احسان و 15 خرداد دارد که هرکدام شرح وظایفی دارند.

وی ادامه داد: قالب کار بنیاد احسان در حوزه اجتماعی است، سال گذشته 13 رزمایش برگزار کردیم که برخی به صورت توزیع اقلام ضروری و برخی تخصصی بودند، به عنوان نمونه چند رزمایش خاص آموزش و پرورش داشتیم که یکی از آن ها کمک به دانش آموزان بود.

این مسئول بیان کرد: 1000 نفر سهمیه داشتیم و 10 میلیارد تومان اعتبار آن بوده و کلاس های مشاوره و آموزشی برای والدین و دانش آموزان برگزار کردیم.

طائف ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش طرح دیگری تحت عنوان درس و بازی داشتیم که در ابتدا با مقاومت آموزش و پرورش مواجه شد اما بعد از توضیحات و اینکه می تواند در یادگیری دانش آموزان تأثیرات مثبت داشته باشد، مورد موافقت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 13 رزمایش در لرستان/ 11 خانه احسان داریم

برگزاری 13 رزمایش در لرستان/ 11 خانه احسان داریم