مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-31اقتصادي

71 پروژه عمرانی و اقتصادی در بیله سوار افتتاح شد


همزمان با آخرین روز از هفته دولت 71 پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور معاون استاندار اردبیل در شهرستان مرزی بیله سوار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر پنجشنبه در این مراسم فرماندار شهرستان بیله سوار اظهار کرد: این پروژه ها در یک سال گذشته در شهرستان مرزی بیله سوار به نقطه افتتاح و تکمیل رسیده تا شاهد بهره برداری از این طرح های مهم زیربنایی و اقتصادی باشیم.

صاحبعلی اصغری تصریح کرد: 6 دکل مخابراتی با 20 میلیارد تومان اعتبار و در 11 روستا افتتاح شد تا زیرساخت ارتباطی مناسبی را در این روستاها شاهد باشیم.

وی گفت: آسفالت معابر روستایی، اجرای طرح هادی و افتتاح زمین چمن هنرستان امام خمینی جعفرآباد از جمله این پروژه ها است که با حضور معاون منابع انسانی استاندار اردبیل افتتاح شد تا اهالی از این طرح ها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بیله سوار بهره برداری از ساختمان اداری بیمه سلامت را با زیربنای 180 متر مربع یادآور شد و افزود: چهار میلیارد تومان اعتبار برای احداث این ساختمان هزینه شده تا در شهرستان مرزی بیله سوار ارائه خدمات بیمه ای را با همکاری و مشارکت سایر مجموعه ها شاهد باشیم.

اصغری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این شهرستان مرزی عملیات برق رسانی به روستاها و قشلاقات دورافتاده نیز در دستور کار بوده که در 2 سال اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 پروژه عمرانی و اقتصادی در بیله سوار افتتاح شد

71 پروژه عمرانی و اقتصادی در بیله سوار افتتاح شد