مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-09بين الملل

مقام اطلاعاتی آمریکا: رسانه ها درباره موفقیت ضد حمله اوکراین دروغ می گویند


یک مقام اطلاعاتی آمریکا در سخنانی به شدت از رسانه ها به دلیل گمراه کردن افکار عمومی آمریکا درباره ضدحمله اوکراین علیه روسیه و سرپوش گذاشتن بر ناکامی های کی یف در جریان این عملیات انتقاد کرد.

- یک مقام اطلاعاتی آمریکا در سخنانی به شدت از رسانه ها به دلیل گمراه کردن افکار عمومی آمریکا درباره ضدحمله اوکراین علیه روسیه و سرپوش گذاشتن بر ناکامی های کی یف در جریان این عملیات انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت آمریکایی Antiwar در این باره گزارش داد که این مقام اطلاعاتی آمریکا در گفت وگو با سیمور هرش ، خبرنگار مشهور آمریکایی در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هفته های اخیر مبنی بر اینکه نیروهای اوکراینی در حال شتاب گرفتن و کنترل بر برخی مناطق در جریان ضد حمله هستند، گفت: این مطالب را خبرنگاران از کجا می آورند؟ این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد: هدف خط اول دفاعی روسیه متوقف کردن حمله اوکراین نبود، بلکه کاهش سرعت آن بود، بنابراین در صورت پیشروی اوکراین، رهبران روسیه می توانند تجهیزاتی را برای تقویت خط مستقر کنند.

وی همچنین اذعان کرد: هیچ مدرکی دال بر عبور نیروهای اوکراینی از خط اول دفاعی روسیه وجود ندارد.

Antiwar در ادامه گزارش داد: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به کی یف پیامی خوش بینانه ارسال کرده و گفته است پیشرفت در ضد حمله جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اطلاعاتی آمریکا: رسانه ها درباره موفقیت ضد حمله اوکراین دروغ می گویند

مقام اطلاعاتی آمریکا: رسانه ها درباره موفقیت ضد حمله اوکراین دروغ می گویند