مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-18دانش

فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی گفت: تصمیم گیری درباره هر گونه اقدام استخدامی، - مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی را تشریح و آخرین آمار اساتیدی که شکایت خود را ثبت کرده اند اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی گفت: تصمیم گیری درباره هر گونه اقدام استخدامی، اعم از تبدیل وضعیت و ارتقا اساتید با هیات جذب اعضای هیات علمی دانشگاه است و اساتید می توانند از رای هیات جذب دانشگاه از جمله قطع همکاری به هیات مرکزی جذب وزارت علوم شکایت کنند.

وی ادامه داد: در نهایت همچنین از رای هیات مرکزی جذب وزارت علوم نیز می توانند به هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شکایت کنند.

این مسیر برای رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی در قانون دیده شده است که باید طی شود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم افزود: اگر به هر دلیلی این مسیر قانع کننده نبود و یا به درستی طی نشد، دفتر بازرسی پاسخگویی به شکایت وزارت علوم هم درخدمت افراد است و ما می توانیم شکایات را دریافت کرده و پیگیری کنیم و نتیجه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی

فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی