مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-29اقتصادي

88 پروژه و ملک مازاد در استان همدان به مزایده گذاشته می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: در راستای تأکیدات دولت به مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه در استان همدان تا به امروز 88 پروژه را شناسایی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تورج الوانیان بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سفر ریاست جمهوری در همدان به پروژه ها اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: در حوزه راه محور همدان - گل تپه- علیصدر با سه هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب، کنارگذر غرب همدان با چهار هزار میلیارد ریال، کنارگذر اسدآباد هزار و 200 میلیارد ریال و ایستگاه راه آهن همدان هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه ها اعتبار اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: همچنین راه دسترسی به ایستگاه راه آهن همدان 600 میلیارد ریال و راه آهن همدان - ملایر با سه هزار و 500 میلیارد ریال با توجه به اعتبارات سفر ریاست جمهوری در اولویت اجرا قرار گرفت.

31 شهریور آخرین فرصت استفاده از اعتبارات در دستگاه ها رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان بعضی از اعتبارات مربوط به چند شهرستان و یا ملی است، گفت: در وزارت نیرو در مجموع 2 هزار 350 میلیارد ریال، جهاد کشاورزی 20 هزار میلیارد ریال، بهداشت و درمان هزار و 360 میلیارد ریال و آموزش و پرورش هشت هزار و 850 میلیارد ریال مصوبه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 پروژه و ملک مازاد در استان همدان به مزایده گذاشته می شود

88 پروژه و ملک مازاد در استان همدان به مزایده گذاشته می شود