مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 19:212023-09-01سياسي

حافظان امنیت به خوبی توانستند نقشه تروریست ها را خنثی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه اربعین قرار داریم و علی رغم میل دشمنان، عزاداری امسال باشکوه تر از سال گذشته برگزار شد و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) پای کار آمدند و به دشمنان، قاطعانه و عاشورایی پاسخ نه دادند.

بانک داری بدون ربا نباید محدود به بانک های دولتی و قرض الحسنه ها باشد وی با اشاره به روز بانکداری اسلامی گفت: در سال 1362 قانونی با عنوان بانکداری بدون ربا تصویب شد، کاش تصویب کنندگان دنباله کار را می گرفتند، تا امروز بانک های بدون ربای ما محدود به تعدادی از بانک های دولتی و قرض الحسنه ها نمی شد.

امام جمعه قم ادامه داد: آیاتی که در رابطه با ربا وجود دارد بسیار تکان دهنده است و در این آیات ربا را جنگ با خدا دانسته است؛ربا فقط اختصاص به بانک ها ندارد بلکه متوجه اشخاص هم هست که شغل خود را ربا قرار دادند.

وی با اشاره به هفته دولت بیان کرد: رهبری حکیم و دلسوزی داریم که به جا تشویق می کنند و به جا هشدار می دهند؛ ایشان در دیدار با هیات دولت، برای دولت و رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند و بیان کردند من نسبت به همه دولت ها حمایت و کمک داشتم و نسبت به شما هم تقدیر و تنبیه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظان امنیت به خوبی توانستند نقشه تروریست ها را خنثی کنند

حافظان امنیت به خوبی توانستند نقشه تروریست ها را خنثی کنند