مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-12سياسي

استمرار پروازها در دو فرودگاه بین المللی سمنان و شاهرود


رییس شورای اداری و استاندار سمنان با اشاره به انجام پرواز از دو فرودگاه شاهرود و سمنان خواستار اندیشیدن تمهیدات لازم برای استمرار پروزها در دو فرودگاه بین المللی استان شد.

- ایسنا/سمنان رییس شورای اداری و استاندار سمنان با اشاره به انجام پرواز از دو فرودگاه شاهرود و سمنان خواستار اندیشیدن تمهیدات لازم برای استمرار پروزها در دو فرودگاه بین المللی استان شد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 21 شهریور 1402 در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان کارنامه این استان در ایام اربعین را درخشان خواند و اظهار کرد: برای اولین بار در این ایام پرواز خارجی فرودگاه سمنان به مقصد نجف برقرار شد.

وی ادامه داد: برقراری پرواز به عتبات عالیات برای اولین بار از فرودگاه سمنان و انجام این پرواز برای دومین بار از فرودگاه شاهرود امری ارزشمند بود که لازم است تمهیداتی اندیشیده شود که ان شاءلله در آینده استمرار بیابد.

استاندار سمنان با تجلیل از خدمات مواکب این استان تصریح کرد: بالغ بر 40 موکب از استان سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان به مناسبت های روزهای پایانی ماه صفر پرداخت و گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار پروازها در دو فرودگاه بین المللی سمنان و شاهرود

استمرار پروازها در دو فرودگاه بین المللی سمنان و شاهرود