مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-04سياسي

مواکب شهدای انتظامی اولین قدمگاه زائران در بازگشت


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به برپایی مواکب مزین سازمان عقیدتی در مرزهای شش گانه گفت: این مواکب اولین قدمگاه زائران اباعبدالله (ع) در بازگشت از این سفر معنوی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با حضور در برنامه زنده تلویزیونی پای پیاده با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائران اربعین بنا بر احادیث و روایات بسیار ارزشمند است، گفت: اقدامات و خدمات شبانه ورزی توسط مجموعه کارکنان فراجا در حماسه بزرگ اربعین قابل تقدیر است.

وی افزود: این ارگان نظامی با تمام ظرفیت در اربعین سال جاری پای کار بوده و تلاش ها در این رابطه تا برگشت کامل زائرین ادامه دارد.

  رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطر نشان کرد: اقدامات و خدمات مجموعه های انتظامی کشور باعث شده است تا امکان سفر اربعین برای تمامی زائران در اقصی نقاط کشور فراهم شود.

حجت السلام والمسلمین ادیانی به برپایی مواکب مزین بنام شهدای فراجا در مرزهای شش گانه کشور توسط سازمان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: این مواکب اولین قدمگاه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در بازگشت از این سفر معنوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب شهدای انتظامی اولین قدمگاه زائران در بازگشت

مواکب شهدای انتظامی اولین قدمگاه زائران در بازگشت