مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-13سياسي

ضرورت ورود اوقاف استان کرمان به اشتغال آفرینی و حمایت از تولید


دادستان کرمان خواستار فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در اموال متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شد.

  - ایسنا/کرمان دادستان کرمان خواستار فراهم شدن زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در اموال متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شد.

  مهدی بخشی صبح امروز 22 شهریورماه در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص وقف متناسب با نیازهای روز جامعه اظهار کرد: لازم است با عملکرد صحیح اداره اوقاف و نمود عینی فعالیت های مؤثر و سازنده آن در پیشرفت جامعه همچنین با تبلیغ و فرهنگسازی درست، مردم بیشتر به امر خداپسندانه وقف تشویق شوند.

وی دایره عملکرد وقف را وسیع و گسترده برشمرد و افزود: برای کمک به رونق تولید و برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود، می توان از ثروتی که در موقوفات تولید می شود، برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بهره برد که در این خصوص پیشنهاد می شود از ظرفیت نخبگان استان برای توسعه و پیشرفت وقف استفاده شود تا ایده های ناب برای پروژه های اقتصادی متناسب با ظرفیت استان طراحی و اجرا شود.

دادستان کرمان تاکید کرد: متولیان باید زمینه حضور و ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم نمایند تا هم اصل موقوفه پایدار بماند و هم از رکود خارج شده و به پویایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود اوقاف استان کرمان به اشتغال آفرینی و حمایت از تولید

ضرورت ورود اوقاف استان کرمان به اشتغال آفرینی و حمایت از تولید