مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-28سياسي

ضرورت نوسازی ناوگان آتش نشانی همدان/تجهیزات آتش نشانی به روز شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان سازمان آتش نشانی شهرداری همدان گفت: این سازمان به خودروی مناسب با نردبان 50 متری نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر، با اشاره به روند جهانی اهمیت یابی آتش نشانی اظهار کرد: به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار است و این سازمان باید بهترین تجهیزات و امکانات را داشته باشد.

وی افزود: نبود نردبان بلند در همدان به عنوان مرکز استان یکی از مهمترین چالش های آتش نشانی است، که با توجه به احداث ساختمان های بلند مرتبه و گسترش روز افزون این ساختمان ها، برای حضور در حوادث در این استان یک ضرورت است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی همدان متناسب با رشد صنعت و ساختمان های بلند مرتبه و فعالیت مراکز تجاری نیست و برای ارتقا سطح ایمنی در استان نیازمند تجهیزات به روز و کارآمد است، گفت: حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی با زندگی و جان و مال مردم در ارتباط بوده بر این اساس مسئولین ذیربط از جمله سازمان آتش نشانی شهرداری باید در این زمینه دقت کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوسازی ناوگان آتش نشانی همدان/تجهیزات آتش نشانی به روز شود

ضرورت نوسازی ناوگان آتش نشانی همدان/تجهیزات آتش نشانی به روز شود