مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-27اجتماعي

مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلام الله وثوقی 5 شهریور گفت: با توجه به حجم بالای جابجایی و انتقال زائران اربعین حسینی به مرزهای کشور، همشهریان از سفرهای غیرضرور در این ایام پرهیز کنند.

وی افزود: 60 شرکت حمل و نقل جاده ای با 270 دستگاه اتوبوس بدون تعطیلی و وقفه به زائران اربعین حسینی در رسیدن به مرزهای مختلف به ویژه مهران تلاش و جدیت انجام می دهند تا بدون رخداد حوادث ناگوار، جابجایی زائران انجام شود.

وثوقی ادامه داد: کرایه اتوبوس با 25 صندلی به مبلغ 844 هزار تومان تعیین شده و اتوبوس های با صندلی 32 نفری نیز باید نسبت به فروش بلیت به نرخ 711 هزار تومان اقدام کنند.

این مقام مسئول استان اضافه کرد: کرایه اتوبوس ها با 44 صندلی مبلغ 575 هزار تومان تعیین شده که در صورت افزایش خودسرانه قیمت ها با شرکت ها و اتوبوس های متخلف چه در هنگام رفت و چه بازگشت مسافران برخورد جدی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: ما با حجم زیادی از درخواست زائران برای انتقال به مرز مهران روبه رو هستیم در حالی که مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند

مردم اردبیل از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها پرهیز کنند