مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29بين الملل

رییس دفتر سابق ترامپ هم شهادت داد


مارک میدوز، آخرین رییس دفتر دونالد ترامپ در کاخ سفید، در دادگاه فدرال ایالت جورجیا شهادت داد و در تلاش برای حل و فصل اتهاماتش گفت زمانی که به ترامپ کمک کرد تا شکست انتخاباتی 2020 خودش را باطل کند، - مارک میدوز، آخرین رییس دفتر دونالد ترامپ در کاخ سفید، در دادگاه فدرال ایالت جورجیا شهادت داد و در تلاش برای حل و فصل اتهاماتش گفت زمانی که به ترامپ کمک کرد تا شکست انتخاباتی 2020 خودش را باطل کند، صرفا در حال انجام وظایفش بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مارک میدوز استدلال کرد که یک دادگاه ایالتی در شهرستان فولتون که طرفدار دموکرات هاست، محل مناسبی برای یک پرونده بسیار گسترده که دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و دیگران را به اخاذی و جنایات دیگر متهم می کند، نیست.

رییس دفتر سابق ترامپ به ترتیب دادن تماس ها و ملاقات هایی متهم است که دادستان ها می گویند ترامپ طی آنها به مقامات انتخاباتی فشار آورده تا شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به نفع او تغییر دهند.

دادستان ها استدلال می کنند که آن اقدامات در جایگاه یک رییس جمهوری آمریکا و رییس دفتر او مناسب و ضروری نبوده، اما میدوز گفت که آنها بخشی از کارش به عنوان رییس دفتر کاخ سفید بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر سابق ترامپ هم شهادت داد

رییس دفتر سابق ترامپ هم شهادت داد