مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-04ورزشي

پاداش میلیاردی میراسماعیلی به مدال آوران هانگژو


برای مردان و بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد، 500 میلیون و 250 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی جودو با حضور در اردوی تیم ملی جودو بانوان در صحبت های خود اظهار داشت: امروز روز بزرگی برای ما است، تعلیق ما روزهای پایانی خود را سپری می کند و ممنونم از شما خواهران گرامی که به عنوان اولین مسئولان ورزش در اردوی تیم ملی جودو بانوان حضور پیدا کردید و به بچه های ما سر زدید.

حضور شما در اردوی تیم ملی بانوان باعث شده دختران ما با انگیزه تر تمرین کنند.

برای تمرینات بربط واقعاً یک برنامه ویژه ای داشتم، اما متأسفانه بنا به دلایلی که میدانید دو ماه بیرون از فدراسیون بودم و این برنامه ها اجرایی نشد.

وی در ادامه افزود: امروز شما عزیزان به اردوی دختران ما سر زدید و بچه های ما انرژی گرفتند؛ ممنونم از شما که خواهرانه کنار ما بودید.

ما برای بیشتر شدن سهمیه بانوان در بازی های آسیایی تلاش کردیم اما متأسفانه نشد و دوستان عزیز یک سهمیه به ما دادند و این یک سهمیه هم برای ما ارزشمند است.

قطعاً ویزر رییس فدراسیون جهانی در بازی های آسیایی هانگژو حضور خواهد داشت، قطعاً درخشش مریم بربط در هانگژو می تواند به جودو بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش میلیاردی میراسماعیلی به مدال آوران هانگژو

پاداش میلیاردی میراسماعیلی به مدال آوران هانگژو