مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-03سياسي

همایش آزادگان جهان اسلام در شهر کاظمین برگزار شد


همایش آزادگان جهان اسلام در موکب آل یاسین در شهر کاظمین با محوریت آزادی قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به عتبات عالیات، همایش آزادگان جهان اسلام شنبه شب در محل موکب آل یاسین در شهر کاظمین با حضور زائران اربعین حسینی، تعدادی از آزادگان ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد.

آزاده علی احمدی دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام در این همایش با اشاره به دو هدف اصلی از برگزاری این همایش اظهار کرد: بیان جریان حریت و آزادگی نهضت امام حسین (ع) و انتقال پیام آن و گردهمایی آزادگان جهان اسلام از کشورهای مختلف با محوریت قدس شریف از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.

دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام بیان کرد: امام موسی کاظم (ع) به واسطه سال های متعدد اسارت که متحمل شدند از بزرگ آزادگان جهان اسلام هستند که می خواهیم زیر پرچم ایشان موضوع آزادی قدس را مطرح و مسیر آن را پیگیری کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه اربعین حسینی باید به آزادی فلسطین ختم شود، بیان کرد: می خواهیم در مسیر آزادی دو اسیر یکی قدس از دست صهیونیست ها و دیگری عالم از دست جهانخواران قدم برداریم.

دبیر مجمع آزادگان جهان اسلام یادآور شد: در این همایش از امضا و دستخط سید حسن نصرالله بر قرآنی که به تیم منتخب مجمع آزادگان هدیه شده است، رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش آزادگان جهان اسلام در شهر کاظمین برگزار شد

همایش آزادگان جهان اسلام در شهر کاظمین برگزار شد