مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-22سياسي

باید برای رسیدن به قله سختی ها را تحمل کنیم


به قله رسیدن سخت و است و باید همچنان سختی ها را تحمل کنیم؛ پیروزی نزدیک است و ما باید علی رغم خواست دشمنان، - ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا گفت: به قله رسیدن سخت و است و باید همچنان سختی ها را تحمل کنیم؛ پیروزی نزدیک است و ما باید علی رغم خواست دشمنان، امیدوار بمانیم.

علی اکبر افراسیابی ظهر امروز 31 شهریور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شده بود جبهه شرق و غرب احساس خطر کنند، اظهار کرد: در آن زمان بیش از 60 میلیون مسلمان در شوروی زندگی می کردند و این کشور نگران بود صدای انقلاب اسلامی به گوش مسلمانان شوروی برسد و حکومت این کشور را سرنگون کنند.

همچنین در پیش از انقلاب بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و پیروزی انقلاب باعث به خطر افتادن منافع آنان شده بود.

بنابراین شرق و غرب عالم تصمیم گرفتند با تحریک صدام، جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه همچنین آمریکا اقدام به قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با ما کرد، افزود: حضرت امام در مقابل این اقدام ایالات متحده فرمودند اصلا رابطه با آمریکا معنایی ندارد، کسی که به خدا و ائمه باور دارد، هرگز از آمریکا، شوروی و ایادی آنان نمی ترسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای رسیدن به قله سختی ها را تحمل کنیم

باید برای رسیدن به قله سختی ها را تحمل کنیم