مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-25اقتصادي

محدودیت سنگین اروپا برای غول های اینترنتی


از امروز غول های اینترنتی ملزم خواهند بود که در اتحادیه اروپا به تعهدات جدی خود برای مبارزه با محتوای غیرقانونی و شفافیت بیشتر اقدام کنند و تحت قوانین و مجازات های سنگینی که مشابه دیگری در جهان ندارد، - در قبال تخلفات از این قانون پاسخگو باشند.

غول های اینترنتی جهان از جمله گوگل، یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، ایکس (تویتر سابق) و تیک تاک از امروز (جمعه سوم شهریور) در قالب محدودیت هایی که کمیسیون اروپا مقرر کرده است، در این قاره فعالیت خواهند کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا تیری برتون کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا که از بنیانگذاران این رویکرد است، قانون دیجیتال جدید اروپا را نشانگر پایان دوران بی قانونی ارزیابی می کند و آن را یک مانع محافظ برای مصرف کنندگان و دموکراسی های اروپایی می نامد.

  این روزنامه در تبیین قانون جدید که محدودیت های متعددی برای فعالیت شبکه های اجتماعی و دیگر غول های اینترنتی در اتحادیه اروپا اعمال می کند، آورده است: هدف این مقررات جدید یک اصل است، آنچه آفلاین غیرقانونی است، آنلاین غیرقانونی است .

  در مصاحبه مفصلی که روزنامه لو فیگارو با این کمیسر اتحادیه اروپا انجام داده، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه امروز بخش نخست قانون خدمات دیجیتال (DSA) اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سنگین اروپا برای غول های اینترنتی

محدودیت سنگین اروپا برای غول های اینترنتی