مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-29سياسي

وزیر راه وشهرسازی: آغاز عملیات اجرایی مسیر شلمچه به بصره در هفته آینده


هفته ی آینده با حضور معاون اول رییس جمهور عملیات اجرایی مسیر شلمچه به بصره آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دو گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه اظهار کرد: در پایانه چذابه در مسیر حمل و نقل دارای مشکلاتی بودیم که بخش هایی از این مسیر چهاربانده شده است که سال آینده این پروژه تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: هفته ی آینده نیز با حضور معاون اول رییس جمهور مشکلات مربوط به پایانه مرزی شلمچه مورد بررسی قرار می گیرد و عملیات اجرایی مسیر شلمچه به بصره نیز آغاز می شود.

بذرپاش گفت: در طی یکسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی ایمن سازی راه ها در پایانه های مرزی انجام شد و در مرز مهران شاهد افتتاح و بهره برداری یک تونل و چهار بانده شده مسیر بودیم.

وی ادامه داد: امسال زیر ساخت پایانه ی برکت  قابل مقایسه با سال های قبل نیست، در حال ظرفیت پارکینگ در این پایانه نیز به 60 هزار خودرو افزایش پیدا کرده است و تمامی پایانه نیز آسفالت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزیر راه و شهرسازی امروز با هدف افتتاح پروژه های هفته دولت و بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه وارد خوزستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه وشهرسازی: آغاز عملیات اجرایی مسیر شلمچه به بصره در هفته آینده

وزیر راه وشهرسازی: آغاز عملیات اجرایی مسیر شلمچه به بصره در هفته آینده