مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:402023-08-28سياسي

منصوری: خیال نکنید دشمن با شکست اغتشاشات 1401 دست از سر ما برمی دارد


با توجه به اهدافی که انقلاب اسلامی دارد طبیعتاً با یک تعارض و تقابل آشتی ناپذیر با جریان سلطه جهانی بالاخص آمریکا روبه رو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، جامعه ایرانی سال 1401 با نوعی آنارشیسم به تمام معنا روبه رو شد که زبانی جز تخریب نداشت.

شورشیانی که تحت عنوان فریبنده زن، زندگی، آزادی خون های بسیاری را با نام فعالیت مدنی بر زمین ریختند و شعار سیاسی شان چیزی جز فحش و الفاظ رکیک نبود.

آن ها حرکت خود را جنبش نامیدند و چنین القا می کنند که مسیری انقلابی از سال 1401 آغاز شده که به زودی به ثمر خواهد نشست و جمهوری اسلامی را ساقط می کند! برای بررسی این ادعا و نقد آن با جواد منصوری، تاریخ پژوه، اولین فرمانده سپاه پاسداران و سفیر اسبق ایران در چین گفت وگو کردیم.

دشمنی با جمهوری اسلامی همیشگی خواهد بود منصوری در ابتدا گفت: با توجه به اهداف و برنامه هایی که انقلاب اسلامی دارد طبیعتاً با یک تعارض و تقابل آشتی ناپذیر با جریان سلطه جهانی بالاخص آمریکا روبه رو خواهد بود.

این تعارض نه کم می شود و نه قطع؛ بلکه به اشکال مختلف و از طرق گوناگون پیگیری خواهد شد و ادامه می یابد.

این ذهنیت که چهل و اندی سال دشمنی پس از شکست اغتشاشات 1401 تمام می شود، یک تصور غلط است، چون دشمنان راه های تازه تقابل را پیدا خواهند کرد و به شکل جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: خیال نکنید دشمن با شکست اغتشاشات 1401 دست از سر ما برمی دارد

منصوری: خیال نکنید دشمن با شکست اغتشاشات 1401 دست از سر ما برمی دارد