مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-05اقتصادي

فراهم شدن بیش از 6 هزار شغل در سیستان و بلوچستان


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، گفت: زمینه اشتغال بالغ بر شش هزار نفر در بخش صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان فراهم شد.

- ایرج حسن پور در گفتگو با، افزود: با صدور پروانه بهره برداری و جواز تأسیس زمینه اشتغال بالغ بر شش هزار نفر در بخش صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

وی به صدور مجوزهای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت اشاره و اظهار کرد: در بخش صنعت با صدور 39 پروانه بهره برداری و 121 جواز تأسیس زمینه اشتغال دو هزار و 265 نفر مهیا شد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی در حوزه معادن نیز با صدور 41 پروانه اکتشاف، شش گواهی کشف و 12 پروانه بهره برداری زمینه اشتغال برای 346 نفر ایجاد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه بازرگانی نیز در پنج ماهه نخست امسال، با صدور هزار و 260 پروانه کسب صادره زمینه اشتغالزایی هزار و 260 نفر برقرار شده و با اقدامات انجام شده در این حوزه، 79 میلیون دلار صادرات و 653 میلیون دلار واردات صورت شده است.

وی تاکید کرد: اشتغال ایجاد شده در قالب صدور مجوزهای سرمایه گذاری تعداد دو هزار و 220 نفر بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در بخش دیگر سخنان خود به احیای واحدهای صنعتی و معدنی اشاره و گفت: در این بازه زمانی، از 36 واحد صنعتی هدفگذاری در سال جاری سه واحد، و 6 واحد معدنی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن بیش از 6 هزار شغل در سیستان و بلوچستان

فراهم شدن بیش از 6 هزار شغل در سیستان و بلوچستان