مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-19اجتماعي

آخرین جزییات امدادرسانی در آستارا به دلیل سیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون 100 خانوار سیل زده اعم از شهروندان و مسافران در مساجد کانرود، سیبلی، لوندویل و محمدرسول الله شهرستان آستارا اسکان داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، هادی سلیمی با اشاره به بارش های رگباری و وقوع سیل در شهرستان آستارا از روز گذشته اظهار کرد: تیم های امدادی هلال احمر گیلان از بامداد امروز به همراه تجهیزات و خودروهای امدادی و آمبولانس به منطقه سیل زده اعزام شدند و در حال امدادرسانی به متاثران از سیل هستند.

وی افزود: چهار مرکز اسکان اضطراری به منظور اقامت افراد و خانوارهای متأثر از سیل در آستارا، لوندویل، کانرود و سیبلی تدارک شده است.

سلیمی با بیان اینکه در حال حاضر 16 تیم امدادی جمعیت هلال احمر در منطقه سیل زده برای خدمات رسانی حضور دارند، اضافه کرد: 20 دستگاه موتور پمپ آب، 11 خودروی عملیاتی، سه خودروی باری و 10 فروند قایق برای انتقال افراد به مکان امن در مناطق سیل زده شهرستان آستارا فعال است که با تلاش امدادگران 244 نفر به مکان امن منتقل شدند و از 70 خانه نیز، تخلیه آب انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گیلان، توزیع بسته غذایی 72 ساعته شامل کنسرو، لوبیا، برنج پخته شده، ماهی، چای و خرما را از دیگر اقلام توزیعی بین مردم آسیب دیده از سیل اخیر در آستارا عنوان کرد و افزود: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات امدادرسانی در آستارا به دلیل سیل

آخرین جزییات امدادرسانی در آستارا به دلیل سیل