مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-27سياسي

پیگیری تاسیس دانشگاه جامع بین المللی پیام نور در آبادان


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پذیرش مجدد دانشجو در دانشگاه پیام نور اروندکنار خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در مرز، این مرکز پتانسیل مناسبی برای پذیرش دانشجوی بین المللی است؛ - ایسنا/خوزستان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پذیرش مجدد دانشجو در دانشگاه پیام نور اروندکنار خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در مرز، این مرکز پتانسیل مناسبی برای پذیرش دانشجوی بین المللی است؛ مذاکراتی در خصوص تاسیس دانشگاه جامع بین المللی پیام نور در آبادان صورت گرفته است که امیدواریم این مهم در سال آینده رخ دهد.

سید محمد مولوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مرکز پیام نور اروندکنار اظهار کرد: دانشگاه پیام نور اروندکنار به دلایل متعددی از جمله کمبود امکانات و مشکلات زیرساختی مدتی بدون فعالیت بود که با پیگیری های انجام شده شرایط لازم برای پذیرش دانشجو و فعالیت علمی این دانشگاه در سال تحصیلی آینده فراهم شد.

وی ادامه داد: در هماهنگی های انجام شده با دانشگاه پیام نور خوزستان، مرکز پیام نور اروندکنار امسال در دو رشته به پذیرش دانشجو می پردازد.

با توجه به فضای آموزشی موجود در این دانشگاه، این مرکز در رشته مهندسی کامپیوتر به ظرفیت 60 دانشجو و در رشته مدیریت دولتی به ظرفیت 50 دانشجو در سال تحصیلی آینده به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تاسیس دانشگاه جامع بین المللی پیام نور در آبادان

پیگیری تاسیس دانشگاه جامع بین المللی پیام نور در آبادان