مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-29اقتصادي

رکورد بی سابقه ی بانک صادرات در پرداخت تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه


بانک صادرات ایران همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه هفته بانکداری اسلامی از آمار تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه خود از سال 1401 تا 1402 رونمایی کرد.

- بانک صادرات ایران همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه هفته بانکداری اسلامی از آمار تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه خود از سال 1401 تا 1402 رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رکورد 502 هزار میلیارد ریالی این بانک در پرداخت انواع وام های قرض الحسنه و تسهیلات فوق العاده است.

478 هزار فقره وام های قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، اشتغال زایی و مشاغل خانگی، درمان و ضروری، تسهیلات ودیعه مسکن، تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، تسهیلات مسکن ایثارگران و تسهیلات جبران خسارت حوادث غیر مترقبه، تسهیلات طرح های زیربنایی و تسهیلات تأمین کالاهای اساسی جزء مواردی ست که بانک صادرات ایران در پرداخت آن فعال بوده است.

بیش از 58 درصد این تسهیلات حمایتی مربوط به پرداخت وام ازدواج جوانان و فرزندآوری بوده که بیانگر پشتیبانی بانک صادرات ایران در اجرای سیاست کلان دولت سیزدهم در بخش تشکیل خانواده و طرح جوانی جمعیت است.

انتهای رپرتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بی سابقه ی بانک صادرات در پرداخت تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه

رکورد بی سابقه ی بانک صادرات در پرداخت تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه